.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محکومیت میلیاردی مدیر یک مدرسه در رشت

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از محکومیت میلیاردی مدیر یک مدرسه غیرانتفاعی در رشت خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس رضا قشلاقی ظهر امروز در جلسه تعزیرات حکومتی استان با اشاره به محکومیت مدیر یک مدرسه اظهار کرد: مدیر یک مدرسه غیرانتفاعی به دلیل اخذ وجه اضافی بر تعرفه از طرف تعزیرات حکومتی استان به پرداخت 3 میلیارد و 464 میلیون و 250 هزار ریال در حق دولت محکوم شد.

وی با اشاره به بازرسی از مدرسه‌های غیر انتفاعی با هماهنگی سازمان آموزش و پرورش گیلان افزود: طبق هماهنگی با سازمان آموزش و پرورش و اداره کل تعزیرات حکومتی استان از طرف تیم بازرسی متشکل از کارشناسان و بازرسان آموزش و پرورش و نمایندگان تعزیرات حکومتی از مدارس غیرانتفاعی در سطح استان بازرسی به عمل آمد.

این مسئول ادامه داد: در راستای این بازرسی یک مدرسه غیرانتفاعی رشت از طرف تیم بازرسی مذکور مورد نظارت قرار گرفت که به دلیل اخذ اضافه بر تعرفه در سال‌های تحصیلی 90-89 و 91-90 متخلف شناخته شد.

وی با بیان اینکه موضوع برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد، خاطرنشان کرد: پس از ارجاع این پرونده به شعبه چهار تعزیرات حکومتی، رئیس شعبه با بررسی اوراق پرونده و ملاحظه تعرفه‌های مصوب آموزش و پرورش و رد مصوبه انجمن اولیا و مربیان مدرسه به عنوان مرجع نرخ‌گذاری، تخلف مدیر مدرسه مربوطه محرز تشخیص داده شد.

قشلاقی با تاکید بر رعایت مقررات قانونی از طرف مدیران مدارس غیرانتفاعی، آمادگی اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان را برای دریافت اخبار و اطلاعات مربوط به تخلفات احتمالی مدارس غیرانتفاعی از طریق شماره 3229038- 0131 ستاد خبری این اداره کل اعلام کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

masoud mojavery 12 شهريور 1391
آیا سازمان بازرسی به تخلفات آموزشگاههای کنکورشهررشت هم رسیدگی میکند؟بسیاری ازاین آموزشگاههاپولهای بدون حساب وکتاب ازمردم میگیرندبخصوص اگردرمنطقه اعیان نشین رشت(گلسار) واقع شده باشندحتی هزینه اجاره آ موزشگاه راباافزایش تعرفه ازوالدین دانش آموزان میگیرندویاباتبلیغات وسیع که عمدتا واقعی هم نیستنددرموردقبولی صددرصدی دانش آموزان تبلیغ میکنندآیاآموزش وپرورش گیلان نظارتی بر این آموزشگاهها دارد؟سازمان بازررسی چطور؟
نا شناس 13 شهريور 1391
با سلام . من یک فرهنگی هستم خدا حفظ کند آقای فاضلی (رئیس سازمان آموزش و پرورش اسبق) مازندران را ایتدای مسئولیتش مهمترین ضعف های سیستم آموزش و پرورش مازندران را احصاء و بدنبال برطرف کردن آن با تلاش شبانه روزی ، بود . هرچند تند روی های هم داشت اما یکی از اقدامات بسیار ماندگار ایشان نظارت دقیق بر کار مدارس غیر انتفایی و بازرسی کسترده از آموزشگاههای علمی آزاد مازندران بود . و تاحدودی آنها را سر و سامان داده بود . اما حالا وضعیت آموزشگاها رو که می بینی باید به حال آموزش و پرورش تاسف خورد . چرا وظیفه خود را به خوبی انجام نمی دهد تامردم مجبور بشوند برای رفع نیازهای خود به این موسسات رجوع کنند . در حقیقت بار وظیفه ای که قانون اساسی بعهده آموزش و پرورش قرار داده با پول مردم به سمت این آموزشگاه واگذار شده و برخی از همین تصمیم گیرندگان از آن بهره می برند. تا یک عده فقط به درآمد مالی آن بیاندشند و برای خود کاسبی کنند. از اجرای قوانینی که خود آموزش و پرورش وضع نموده هم درآنجا خبری نیست نمونه عرض میکنم . 1- اخذ شهریه هرچه بازار تقاضا کشش داشته باشد. 2-از رعایت موازین اسلامی و شئونات اجتماعی غالبا خبری نیست 3- در مدارس عادی معلم مرد حتی باسن بالا و بازنشسته ممنوع(طبق بخشنامه آقایان) اما در آموزشگاههای علمی مردان جوان و خوش تیبها بدون گزینش آموزش و پرورش جولان می دهند و... 4- مدیران مدارس پیش دانشگاهی علنا به اولیا دانش آموزان اعلام میکنند . از کلاس در مدارس در ایام سال تحصیلی خبری نیست چرا؟ چون مردم از تابستان بچه هایشان را به این موسسات می برند و دیگر نیازی به ما ندارند . هرکه پول ندارد بچه اش ترک تحصیل کند. و5- بقیه را بازرسان دلسوز آموزش و پرورش زحمت بکشند احصاء نمایند . تحویل مسئولین شان دهند . چون وظیفه آنهاست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.